SERVICE

SERVICE

Clasificarea activitatilor de service in functie de specificul lor:

  • „SIGURANTA” contracte de intretinere preventiva si sistematica.
  • Acestea confera siguranta unei exploatari indelungate si cu o rata scazuta de defectiuni prin mentinerea unei stari tehnice optime a utilajelor.
    Avantaj: tarife preferentiale atat la manopera cat si la piesele si consumabilele necesare intretinerii
  • „FIX.ING” contracte de service ce privesc in principal reparatiile utilajelor, dar care pot acoperi si alte tipuri de interventii de service.
  • Acestea sunt contractele de service „Partener” si „Service Card”. Avantajul major al acestora este prioritatea lor la programarea actiunilor de service.
  • „HOUSTON” servicii prin care puteti beneficia de ajutor in rezolvarea problemelor utilajelor Dvs. prin intermediul telefonului {Suport Tehnic telefonic} sau via internet {Diagnostic Remote}
  • „OPTIMUS” serviciile ce pot optimiza capacitatea de productie a utilajelor Dvs., fiecare din ele cu beneficiile si avantajele specifice.
Avantaj: Contractele de service beneficiaza de tarife preferentiale

Service: intretinere IV & VService: intretinere IV & VService: intretinere IV & VService: intretinere IV & V

Service: intretinere IV & VService: intretinere IV & VService: intretinere IV & V

Service: intretinere IV & VService: intretinere IV & VService: intretinere IV & V

Service: intretinere IV & VService: intretinere IV & VService: intretinere IV & VService: intretinere IV & V

Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati folosind formularul "Cerere Service" din pagina "CERERl" sau la adresa de email: