SERVICE
Clasificarea activitatilor de service in functie de specificul lor:
- ➠ „SIGURANTA” contracte de intretinere preventiva si sistematica.
- Acestea confera siguranta unei exploatari indelungate si cu o rata scazuta de defectiuni prin mentinerea unei stari tehnice optime a utilajelor.
Avantaj: tarife preferentiale atat la manopera cat si la piesele si consumabilele necesare intretinerii- ➠„FIX.ING” contracte de service ce privesc in principal reparatiile utilajelor, dar care pot acoperi si alte tipuri de interventii de service.
- Acestea sunt contractele de service „Partener” si „Service Card”. Avantajul major al acestora este prioritatea lor la programarea actiunilor de service.
- ➠ „HOUSTON” servicii prin care puteti beneficia de ajutor in rezolvarea problemelor utilajelor Dvs. prin intermediul telefonului {Suport Tehnic telefonic} sau via internet {Diagnostic Remote}
- ➠ „OPTIMUS” serviciile ce pot optimiza capacitatea de productie a utilajelor Dvs., fiecare din ele cu beneficiile si avantajele specifice.
Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati folosind formularul "Cerere Service" din pagina "CERERl" sau la adresa de email: