SERVICE - „HOUSTON”
6 - Suport Tehnic Telefonic - 0727277288
Suportul Tehnic Telefonic este un serviciu care functioneaza cu numar dedicat inca din anul 2005.
Programul orar in care clientii nostri pot beneficia de ajutor telefonic in rezolvarea unor probleme de operare sau in unele cazuri chiar si de ordin tehnic este: Luni - Vineri intre orele 09:00 - 18:00Pentru imbunatatirea comunicarii si a serviciilor oferite clientilor nostri, dar si datorita numarului mare de solicitari de suport tehnic telefonic, incepand cu 1 Iulie 2017 acest serviciu se desfasoara dupa o noua formula:
- - apelul telefonic este taxabil si poate fi inregistrat;
- - valoarea taxei este mentionata in mesajul de intampinare al apelului;
- - apelantul va trebui sa isi exprime acordul in privinta taxei care se aplica pe o sesiune de convorbiri;
- - Serviciul de Suport Tehnic telefonic este sustinut de intreaga echipa a departamenului de Service;
Prin sesiune de convorbiri se intelege un interval de 60 de minute de la primul apel, chiar daca in acest interval se vor desfasura mai multe convorbiri cu privire la problema semnalata initial. O sesiune este considerata deschisa si apelul devine taxabil dupa primele 2 minute ale convorbirii initiale. In cazul in care este necesara continuarea convorbirilor dupa intervalul de 60 de minute, in mod automat se va deschide o noua sesiune taxabila. Evidenta acestor sesiuni se face cu ajutorul modulului de raportare avansata pus la dispozitie de operatorul de telefonie.
Plata sesiunilor de Suport Tehnic Telefonic se poate face si in avans prin achizitia unui pachet de 5 sau 10 sesiuni. Pachetul de 5 sesiuni are un discount de 10%, iar cel de 10 sesiuni are un discount de 20%.
Acest serviciu este gratuit pentru utilajele aflate in garantie sau sub urmatoarele tipuri de contracte active:
- - contracte de Intretinere IV & V
- - contracte service „PARTENER”
7 - Diagnostic REMOTE
Diagnostic REMOTE este un serviciu care functioneaza via internet si la care se apeleaza in cazul unor disfunctionalitati / defectiuni ale utilajelor. Prin Diagnostic Remote se analizeaza log-urile si meniurile utilajului (CtP sau masina de tipar Speedmaster) in vederea diagnosticarii la distanta cu participarea operatorului si/sau tehnicianului aflat in acel moment la masina si initierea procesului de reparatie.
Prin sesiune de diagnostic Remote se intelege un interval de 60 de minute de la prima conectare a tehnicianului nostru la utilajul Dumneavoastra. In cazul in care dupa intervalul de 60 de minute este necesara continuarea diagnosticului, in mod automat se va deschide o noua sesiune taxabila. Evidenta acestor sesiuni se face cu ajutorul modulului de raportare avansata al infrastructurii de Remote Service.
Tariful pentru o sesiune de Diagnostic Remote la o masina de tiparit sau la un CtP este de 100 Euro pe sesiunea de 60 de minute.
Plata sesiunilor de Diagnostic Remote se poate face si in avans prin achizitia unui pachet de 5 sau 10 sesiuni. Pachetul de 5 sesiuni are un discount de 10%, iar cel de 10 sesiuni are un discount de 20%.
Acest serviciu este gratuit pentru utilajele aflate in garantie.
Acest serviciu este posibil pentru utilajele care au disponibila functia de web-based Remote Service. Aceasta functie trebuie configurata si activata pentru a deveni operationala.
Utilajele care fac parte din aceasta categorie sunt in principal masinile de tipar Speedmaster fabricate incepand cu anul 2008 si CtP-urile Suprasetter.
Incepand cu anul 2023, odata cu trecerea la noua infrastructura specifica IoT “Internet of Things”, acest serviciu va fi disponibil odata cu instalarea unei versiuni noi de software (upgrade).
Noile versiuni de software sunt oferite gratuit, dar instalarea acestora se va factura conform rapoartelor de lucru.
Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati folosind formularul "Cerere Service" din pagina "CERERl" sau la adresa de email: