SERVICE - „SIGURANTA”

SERVICE - „SIGURANTA”

1 - Contracte de Intretinere (IV & V) – in perioada 10/12/2023 – 30/04/2024 nu se vor stabili contracte noi

Aceste contracte se adreseaza clientilor nostri care detin utilaje de tipar offset Heidelberg.

Pentru aceste utilaje, producatorul a stabilit 5 intervale de intretinere. Intervalele I (zilnic), II (saptamanal) si III (lunar) sunt in sarcina operatorilor, dar la intervalele de intretinere IV (6 luni) si V (anual) este necesara colaborarea operatorilor cu tehnicienii nostri deoarece implica operatiuni specifice intretinerii de service. In cazul in care utilajul are un regim intensiv de functionare, frecventa intervalelor de intretinere IV si V se stabileste in functie de contorul de revolutii al utilajului, in conformitate cu recomandarile stabilite de producator.

Efectuarea cu strictete a operatiunilor de intretinere asigura o stare tehnica optima utilajului si implicit o productie stabila si de inalta calitate.

Contractele de Intretinere IV & V se realizeaza pentru o perioada de un an, iar plata se va face lunar. Aceste contracte beneficiaza pe langa tarifele preferentiale la manopera si de un discount important la piesele si consumabilele necesare la efectuarea acestor operatiuni de intretinere.

Un alt avantaj important pentru clientii ce au contracte active de intretinere este accesul gratuit la Suportul Tehnic telefonic in ceea ce priveste utilajele aflate sub contract.

2 - Contracte de Intretinere CtP

Aceste contracte se adreseaza clientilor nostri care detin Computer to Plate Heidelberg (Suprasetter, Topsetter si Prosetter).

Pentru a mentine calitatea expunerii si procesarii placilor tipografice este important ca echipamentele sa fie mentinute intr-o stare tehnica optima. Acest deziderat este realizabil daca echipamentele beneficiaza in mod periodic de intretinere.

Pentru aceste utilaje, producatorul a stabilit intervale de intretinere in functie de modul de exploatare. Cu cat utilajul este folosit intr-un regim mai intensiv cu atat mai dese vor fi intervalele de intretinere, acestea fiind semnalizate pe interfata CtP-ului cu mesaje clare pentru operator.

Contractele de Intretinere CtP beneficiaza atat de tarife preferentiale cat si de accesul gratuit la Suportul Tehnic telefonic in ceea ce priveste utilajele aflate sub contract.

3 - Backup setari si date utilizatori

Aceste contracte se adreseaza clientilor nostri cu utilaje produse in principiu dupa anul 2000, la care este posibila crearea unor copii de siguranta a parametrilor si setarilor de functionare, precum si a datelor utilizatorilor (de exemplu: lucrari salvate in memoria utilajului) pe un suport extern de memorie. Aceste copii de siguranta pot fi interpretate ca o intretinere sistematica a datelor esentiale ale utilajului.

Avantajul major al acestor copii de siguranta este repunerea mult mai rapida in functiune a utilajului in cazul in care datorita unei defectiuni aceste date din memoria interna a utilajului s-au pierdut sau au fost alterate.

Se recomanda o frecventa trimestriala a acestor copii de siguranta, dar si de fiecare data cand aceste date sufera modificari majore (de exemplu: calibrari noi datorate schimbarii consumabilelor folosite).

Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati folosind formularul "Cerere Service" din pagina "CERERl" sau la adresa de email: