SERVICE si Piese de schimb

SERVICE si Piese de schimb

Echipa noastra de Service este formata din specialisti pentru toate cele 3 domenii: Prepress, Tipar si Finisare.

Experienta indelungata a membrilor departamentului SERVICE (infiintat in 1997) si cursurile de specializare efectuate periodic la producatorii utilajelor asigura un nivel inalt de servicii pentru utilajele din portofoliul nostru.

Heidelberg Romania va ofera modalitati avantajoase de colaborare pe baza de contracte: contracte de intretinere, contracte de service “Partener”, contracte de inspectie si/sau revizie, Service card-uri.

Departamentul de Service va ofera urmatoarele tipuri de servicii pentru utilajele din portofoliul nostru:

  • — instalari, demontari si reinstalari utilaje;
  • — instruirea personalului operator in ceea ce priveste operarea si intretinerea utilajului;
  • — reparatii, revizii generale si inspectii privind starea tehnica a utilajelor;
  • — intretinerea specializata a utilajelor in conformitate cu recomandarile producatorilor;
  • — inlocuirea si reglarea valurilor de cerneala si de umezire;
  • — reparatii cilindrii;
  • — optimizarea curbelor caracteristice de cerneluire la anumite tipuri de utilaje de tipar Heidelberg;
  • — calibrarea expunerii CtP-ului corespunzatoare tipurilor de placi folosite;
  • — calibrari periodice pentru Axis Control 1; Netprofiler pentru sistemele actuale de masurare spectrofotometrica a culorilor;
  • — upgrade software, backup setari si date ale utilizatorilor (Prepress si anumite utilaje de tipar Heidelberg);
  • — Suport Tehnic telefonic, Remote Service Diagnostic si Remote Service Inspectie.

PREPRESS

  • ✦ Contracte de Service
  • ✦ Contracte Intretinere CtP
  • ✦ Backup-uri setari si date utilizatori
  • ✦ Suport Tehnic telefonic
  • ✦ Remote Diagnostic
  • ✦ Inspectie tehnica
  • ✦ Revizie
  • ✦ Calibrare expunere CtP
  • ✦ Software Update/Upgrade

PRESS

  • ✦ Contracte de Service
  • ✦ Contracte Intretinere IV & V
  • ✦ Backup-uri setari si date utilizatori
  • ✦ Suport Tehnic telefonic
  • ✦ Remote Inspectie
  • ✦ Remote Diagnostic
  • ✦ Inlocuit si reglat valuri
  • ✦ Optimizarea curbelor caracteristice
  • ✦ Inspectie tehnica
  • ✦ Revizie
  • ✦ Calibrare / Netprofiler pentru sisteme de masurare a culorilor
  • ✦ Software Upgrade

FINISARE

  • ✦ Contracte de Service
  • ✦ Contracte Intretinere
  • ✦ Suport Tehnic telefonic
  • ✦ Inspectie tehnica
  • ✦ Revizie

Este binecunoscut faptul ca se asigura mentinerea performantelor utilajelor doar utilizand piese de schimb originale, acestea prezentand avantajul major al respectarii standardelor de calitate ridicata ale producatorilor (Heidelberg, Polar, Gallus, G&J ...). Piesele de schimb originale beneficiaza de garantie doar daca sunt montate de catre tehnicienii din cadrul departamentului nostru de service.

Cererile de Service se pot transmite la adresa de e-mail: sau apeland la formularul CERERE SERVICE din pagina @ CERERE

Comenzile de piese de schimb se transmit pe e-mail sau fax si trebuie sa contina intotdeauna codul si denumirea piesei din manualul de piese de schimb a utilajului, precum si modelul/tipul utilajului si seria acestuia.