SERVICE - „HOUSTON”

SERVICE - „HOUSTON”

6 - Suport Tehnic Telefonic - 0727277288

Suportul Tehnic Telefonic este un serviciu care functioneaza cu numar dedicat inca din anul 2005.
Programul orar in care clientii nostri pot beneficia de ajutor telefonic in rezolvarea unor probleme de operare sau in unele cazuri chiar si de ordin tehnic este: Luni - Vineri intre orele 09:00 - 18:00

Pentru imbunatatirea comunicarii si a serviciilor oferite clientilor nostri, dar si datorita numarului mare de solicitari de suport tehnic telefonic, incepand cu 1 Iulie 2017 acest serviciu se desfasoara dupa o noua formula:

  • - apelul telefonic este taxabil si poate fi inregistrat;
  • - valoarea taxei este mentionata in mesajul de intampinare al apelului;
  • - apelantul va trebui sa isi exprime acordul in privinta taxei care se aplica pe o sesiune de convorbiri;
  • - Serviciul de Suport Tehnic telefonic este sustinut de intreaga echipa a departamenului de Service;

Prin sesiune de convorbiri se intelege un interval de 60 de minute de la primul apel, chiar daca in acest interval se vor desfasura mai multe convorbiri cu privire la problema semnalata initial. O sesiune este considerata deschisa si apelul devine taxabil dupa primele 2 minute ale convorbirii initiale. In cazul in care este necesara continuarea convorbirilor dupa intervalul de 60 de minute, in mod automat se va deschide o noua sesiune taxabila. Evidenta acestor sesiuni se face cu ajutorul modului de raportare avansata pus la dispozitie de operatorul de telefonie.

Plata sesiunilor de Suport Tehnic Telefonic se poate face si in avans prin achizitia unui pachet de 5 sau 10 sesiuni. Pachetul de 5 sesiuni are un discount de 20%, iar cel de 10 sesiuni are un discount de 30%.

Acest serviciu este gratuit pentru utilajele aflate in garantie sau sub urmatoarele tipuri de contracte active:

  • - contracte de Intretinere IV & V
  • - contracte service „PARTENER”

REMOTE SERVICE

7 - Inspectie REMOTE

Inspectie REMOTE este un serviciu care functioneaza via internet si are ca scop identificarea potentialelor disfunctionalitati ale utilajelor, reducerea timpilor de interventie in cazul unor defectiuni comune, iar impreuna cu intretinerea periodica si sistematica are rolul de a preveni defecte majore.

Inspectia Remote inseamna verificarea periodica (trimestriala) a log-urilor unui utilaj pentru depistarea erorilor inregistrate, analizarea acestora si initierea procesului de diagnostic.

Acest serviciu este posibil pentru masinile de tipar Speedmaster fabricate incepand cu anul 2006 si care au disponibila functia de web-based Remote Service. Aceasta functie trebuie configurata si activata pentru a deveni operationala.

8 - Diagnostic REMOTE

Diagnostic REMOTE este un serviciu care functioneaza via internet si la care se apeleaza in cazul unor disfunctionalitati / defectiuni ale utilajelor. Prin Diagnostic Remote se analizeaza log-urile si meniurile utilajului (CtP sau masina de tipar Speedmaster) in vederea diagnosticarii la distanta cu participarea operatorului si/sau tehnicianului aflat in acel moment la masina si eventuala initiere a procesului de reparatie.

Acest serviciu este posibil pentru utilajele care au disponibila functia de web-based Remote Service. Aceasta functie trebuie configurata si activata pentru a deveni operationala. Utilajele care fac parte din aceasta categorie sunt in principal masinile de tipar Speedmaster fabricate incepand cu anul 2006 si CtP-urile Suprasetter.

Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati folosind formularul "Cerere Service" din pagina "CERERl" sau la adresa de email: