SERVICE - „FIX.ING”

SERVICE - „FIX.ING”

4 - Contracte de service „Partener”

Aceste contracte se adreseaza clientilor care isi doresc o relatie preferentiala cu Heidelberg Romania in ceea ce priveste activitatea de service.
Avantajele contractelor de service „Partener”:
  • - tarife preferentiale
  • - prioritate la programarea interventiilor de service
  • - predictibilitatea cheltuielilor cu reparatiile utilajelor / in privinta bugetului de service
  • - accesul gratuit la Suportul Tehnic telefonic pentru utilajele aflate sub contract.

Contractul de service „Partener” se realizeaza pentru o perioada de un an, iar plata se va face lunar. Valoarea totala a contractului se stabileste in functie de numarul utilajelor, dar si in functie de vechimea si starea tehnica a acestora. Valoarea contractului poate acoperi pe langa reparatii si alte activitati de service cum ar fi: instruirea operatorilor, inspectii si revizii planificate, sesiuni de Remote Service (Inspectie si Diagnostic), calibrari, optimizarea curbelor caracteristice.

5 - Service CARD - Heidelberg

Heidelberg Romania va ofera o noua modalitate de plata a interventiilor de service.service-Card-1000

Cu Service - Cardul Heidelberg preplatit beneficiati de un bonus valoric si de prioritate la programarile interventiilor de service.

Service Cardul Heidelberg 1K

Cumparati service cardul in valoare de 1.000€ si beneficiati de un bonus de 10%, adica veti beneficia de interventii de service in valoare de 1.100€ inclusiv TVA.

Service Cardul Heidelberg 2K

Cumparati service cardul in valoare de 2.000€ si beneficiati de un bonus de 15%, adica veti beneficia de interventii de service in valoare de 2.300€ inclusiv TVA.

  • Reguli de folosire ale Service Cardului Heidelberg:
  • ✦ Pentru fiecare Service Card Heidelberg se semneaza un contract cu Heidelberger Druckmaschinen Romania, iar evidenta interventiilor de service se va face conform Anexei 3 a contractului de service;
  • ✦ Service Cardul Heidelberg poate fi folosit pentru plata interventiilor de service, inclusiv orele suplimentare, orele de calatorie ale tehnicienilor, sesiunile de Suport tehnic telefonic, sesiunile de Remote Diagnostic si Remote Inspectie, cazarea la hotel;
  • ✦ Service Cardul Heidelberg nu poate fi folosit pentru plata pieselor de schimb sau al consumabilelor;
  • ✦ Service Cardul Heidelberg poate fi folosit doar pentru activitatile de service realizate de tehnicienii echipei de service a Heidelberger Druckmaschinen Romania (nu pot fi folosite pentru interventiile tehnicienilor Heidelberg din alte tari);
  • ✦ Service Cardul Heidelberg devine activ la 5 zile dupa momentul in care banii ajung in contul furnizorului si expira la data la care valoarea sa a fost acoperita de interventiile de service;
  • ✦ Service Cardul Heidelberg nu poate fi transferat sau vandut la un alt client;
  • ✦ Service Cardul Heidelberg dupa ce a fost achitat nu poate fi returnat catre Heidelberger Druckmaschinen Romania SRL;
  • ✦ Se aplica tarifele de service actuale in momentul achitarii cardului.

Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati folosind formularul "Cerere Service" din pagina "CERERl" sau la adresa de email: